dinsdag 13 juli 2010

Eerste kennismaking


Hey, , ik ben Lea en afkomstig uit Heusden-Zolder
Vanaf nu ga ik u regelmatig wat laten horen over hoe mijn stapjaar er gaat uitzien . Ik heb een gans jaar loopbaanonderbreking genomen om een stapje in de wereld te zetten ;
Het jaar begint met : Gr 20 corsica samen met vriendin Hilde, eind september vertrek ik voor een maand naar Nepal en Tibet, begin december ga ik mototoeren in Peru samen met vriend Peter en een heel internationaal gezelschap .
Als laatste uitdaging : half februari tot half maart mag ik nog eens gaan genieten van Patagonie.
Je ziet , het jaar zal bestaan uit genieten , stappen en zalig motortoeren.

Sla het adres ergens in je favorieten op en kom regelmatig eens kijken.
Veel lees- en kijkgenot!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter! Nu, google heeft net een nieuwe spamfilter geïnstalleerd. Als je een reactie achterlaat zonder je google-account, dan wordt dit automatisch aanzien als spam en wordt het niet onmiddellijk gepubliceerd. Maar geen nood, zodra Lea merkt dat je bericht geen spam is, kan ze het handmatig er toch terug opzetten, maar het kan dus eventjes duren vooraleer je reactie gepubliceerd wordt. Dank je voor de moeite!